Nädalaauhinna loosimised toimuvad iga nädala esmaspäeval ajavahemikul 28.05-05.08.2024
Osta ükskõik milline Väikse Tomi jäätis, sisesta ostutšeki number registreerimisvormi ja osale loosimises.
Loosi läheb 10 x 300 €!
Hoia ostutšekk alles!
Kampaania periood: 27.05-04.08.2024
Osta Väikse Tomi jäätiseid, registreeri ostutšekk ja osale loosimises! Loosi läheb 10 x 300 €. Hoia ostutšekk alles! Kampaania aeg: 27.05. – 04.08.2024.
1. Kampaania ja auhinnad korraldab: Premia Tallinna Külmhoone AS Betooni 4 13816 Tallinn; registrikood: 10030700; telefon +372 603 3800; e-post: premia@premia.ee (edaspidi korraldaja).
2. Automaatsed loosimised korraldab Premia Tallinna Külmhoone AS (võitjad valib robot).
3. Kampaania ala: Eesti Vabariik.
4. Kampaania periood: 27.05. – 04.08.2024.
5. Kampaania võidufond: 3000 eurot.
6. Kampaania läbiviimise korra on kehtestanud korraldaja käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
7. Kampaanias osalevad järgmised Väikse Tomi tooteseeria jäätised:
8. Kampaanias osalemiseks peab osaleja ostma Väikse Tomi jäätise ning registreerima ostutšeki koos oma andmetega kampaanialehel https://premia.ee/vaiketom/.
9. Ostutšeki registreerimisega kampaanialehel kinnitab kampaanias osaleja oma isikuandmete õigsust, soovi osaleda kampaanias ning kampaania reeglitest kinnipidamist.
10. Iga ostutšekki saab kampaanias registreerida vaid ühe korra.
11. Kampaania NÄDALAAUHIND on 300 eurot
12. Kampaania jooksul loositakse välja 10 nädalaauhinda ehk 10 x 300 eurot.
13. Nädalaauhinna loosimised toimuvad iga nädala esmaspäeval alates 28.05.2024 kuni 05.08.2024 kell 00.05 ning loosimises osalevad ainult eelneva nädala jooksul registreeritud ostutšekid.
14. Kampaania nädalaauhinda ei maksta välja sularahas ehk võidusumma kantakse 30 tööpäeva jooksul pärast võidu registreerimist võitja esitatud arveldusarvele.
15. Nädalaauhindade võitjaid teavitatakse e-posti, telefoni või SMSi teel hiljemalt loosimisele järgneva 7 päeva jooksul. Võitjate nimed avaldatakse kampaanialehel https://premia.ee/vaiketom/. Kui auhinna võitjaga pole võimalik ühendust saada loosimisele järgneva 30 päeva jooksul, siis loositakse välja uus sama auhinna võitja.
16. Auhindade võitjatega võtab korraldaja ühendust ostutšeki registreerimisel esitatud e-postiaadressil või telefoninumbril.
17. Auhindade kättesaamise alus on Väikse Tomi jäätise ostutšeki saatmine korraldajale e-posti teel aadressile premia@premia.ee märksõnaga „Väike Tom taskuraha“. Ilma ostutšeki esitamiseta auhinda ei väljastata.
18. Nädalaauhinna kättesaamise vormistamiseks peab auhinna võitja saatma korraldajale ostutšekist pildi ning täitma korraldaja poolt võitjale saadetud dokumendiblanketi, kuhu paneb kirja eesnime, perekonnanime, telefoni ja pangakontonumbri ja kinnitab allkirjaga blanketil olevate andmete õigsust.
19. Kampaania nädalaauhinna võidu vormistamise viimane kuupäev on 06.09.2024, pärast seda ei ole kampaania korraldajal kohustust nädalaauhinda väljastada.
20. Korraldaja ei vastuta osalejate auhindade loosimisest või auhindade kätteandmisest kõrvalejäämise eest, kui kampaanias osaleja on eiranud kampaania reegleid, esitanud korraldajale enda isiku kohta puudulikke andmeid või kui korraldajal ei õnnestu auhinna võitjaga kontakti saada 30 päeva jooksul.
21. Kampaania korraldaja võtab endale vastutuse kõigi võitudega seotud seadusjärgsete maksude tasumise eest.
22. Korraldaja tohib kasutada võitja nime meedias, reklaamides, PR-kampaaniates jm korraldaja enda või tema toodete või teenustega seotud üritustel ilma võitjale selle eest tasu maksmata ja lisakokkulepet sõlmimata.
23. Kõik kampaaniaga seotud pretensioonid tuleb esitada kirjalikult korraldajale e-posti teel premia@premia.ee või aadressil Premia Tallinna Külmhoone AS, Betooni 4, 13816 Tallinn märksõnaga „Väike Tom taskuraha“. Korraldaja vastab pretensiooni esitajale kirjalikult 7 päeva jooksul pretensiooni kättesaamise kuupäevast.
24. Kampaania kohta saab lisainfot kampaania kodulehelt https://premia.ee/vaiketom/, telefonil +372 603 3800 või e-posti aadressil premia@premia.ee. Kirjadele vastatakse 7 päeva jooksul alates kirja kättesaamise kuupäevast.
25. Kampaanias ei või osaleda Premia Tallinna Külmhoone AS-i ja kampaania korraldamisega seotud agentuuride töötajad ega nende pereliikmed.
26. Kampaania korraldajal on õigus vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel kampaania ühepoolselt katkestada, teatades sellest viivitamatult massimeedia vahendusel.
27. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
1. Privaatsuspoliitika reguleerib isikuandmete töötlemist kampaania läbiviimisel Premia Tallinna Külmhoone AS-i, selle töötajate ning volitatud töötleja poolt. Privaatsuspoliitika eesmärk on teavitada.
2. Privaatsuspoliitika täidab ka Euroopa Parlamendi ja Nõukogu Määruse (EL) 2016/679, 27. aprill 2016, füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (isikuandmete kaitse üldmäärus) (edaspidi määrus) artiklist 12 tulenevat andmesubjekti teavitamiskohustust.
3. Isikuandmete vastutav töötleja on Premia Tallinna Külmhoone AS (korraldaja):
4. Isikuandmete volitatud töötleja on agentuur ORGO OÜ:
5. Kampaania käigus töötleb korraldaja järgnevaid isikuandmeid:
6. Isikuandmed pärinevad ankeedist, mille kampaanias osaleja täidab.
7. Isikuandmeid töödeldakse selleks, et võidu korral oleks võimalik kampaanias osaleja nimi teatavaks teha ja temaga auhinna üleandmiseks ühendust võtta. Isikuandmete sellise töötlemise õiguslik alus on määruse artikli 6 lõike 1 punkt b: kampaanias osalejaga sõlmitud lepingu ehk kampaaniatingimuste täitmine.
8. Lisaks tohib korraldaja kasutada auhinna võitnud osaleja ees- ja perekonnanime meedias, reklaamides, PR-kampaaniates jm korraldaja enda või tema toodete või teenustega seotud üritustel. Isikuandmete sellise töötlemise õiguslik alus on määruse artikli 6 lõike 1 punkt f ehk korraldaja õigustatud huvi.
9. Isikuandmete esitamine on kampaanias osalemise eeldus, kuna vastasel korral ei ole võimalik võitjaga ühendust võtta.
10. Korraldaja säilitab iga nädala kampaanias osalejate andmeid kuni nädalaauhinna võitjatele auhinna üleandmiseni. See on vajalik, sest kui võitjaga ei õnnestu loosimisele järgneva 5 tööpäeva jooksul kontakti saada, loositakse välja sama nädalauhinna uus võitja. Pärast võitjale auhinna üleandmist säilitab korraldaja ainult võitjate ees- ja perekonnanimed, et kasutada neid vajadusel meedias, reklaamides, PR-kampaaniates jm korraldaja enda või tema toodete või teenustega seotud üritustel 1 aasta jooksul nädalaauhinna loosimisest. Seejärel võitjate ees- ja perekonnanimed kustutatakse.
11. Korraldaja edastab isikuandmeid ainult volitatud töötlejale, et volitatud töötleja saaks läbi viia auhinna loosimise.
12. Kampaanias osalejal on määruse kohaselt oma isikuandmetega seoses järgnevad õigused.
Õigus juurdepääsule töödeldavatele andmetele
13. Kampaanias osalejal on õigus saada kinnitus, kas korraldaja töötleb tema andmeid.
14. Kui korraldaja on töödelnud või töötleb kampaanias osaleja isikuandmeid, on kampaanias osalejal õigus saada juurdepääs enda kohta käivatele isikuandmetele, sh andmete koosseisule ja isikule, kellele andmeid on edastatud.
15. Võimalusel edastab korraldaja andmed taotletud viisil. Elektrooniliselt avalduse esitamisel edastatakse andmed elektroonilisel kujul, kui kampaanias osaleja ei ole avaldanud soovi saada andmed muul kujul.
16. Esimese andmete koopia esitab korraldaja oma kulul, edasiste lisakoopiate esitamisel on korraldajal õigus nõuda mõistlikku tasu.
Õigus andmete parandamisele
17. Kampaanias osalejal on õigus nõuda, et korraldaja parandaks teda puudutavad ebaõiged isikuandmed või kui see on vajalik töötlemise eesmärgist lähtuvalt, siis täiendaks ebatäielikke isikuandmeid.
18. Isikuandmete parandamise või täiendamise taotluse esitamisel on kampaanias osaleja kohustatud tõendama, et korraldajal olevad andmed tema kohta on ebaõiged või ebatäielikud. Kui isik ei tõenda andmete ebaõigsust või ebatäielikkust, võib korraldaja jätta andmed muutmata.
Õigus olla unustatud
19. Kampaanias osalejal on õigus nõuda andmete kustutamist, kui:
20. Olenemata kustutamise nõude õigusliku aluse olemasolust, keeldub korraldaja andmete kustutamisest, kui see on vajalik:
Õigus piirata andmete töötlemist
21. Kampaanias osalejal on õigus nõuda andmete töötlemise piiramist, kui:
Õigus andmete ülekandmisele
22. Kampaanias osalejal on õigus nõuda andmete esitamist viisil, mis võimaldab andmeid üle kanda otse teisele isikuandmete töötlejale.
23. Ülekandmise õigus kehtib üksnes andmete osas, mille (i) kampaanias osaleja on esitanud ise korraldajale, (ii) nõusolekul või lepingu täitmisel põhineva isikuandmete töötlemiseks ja (iii) andmeid töödeldakse automatiseeritult. Õigus esitada vastuväiteid
24. Kampaanias osalejal on õigus esitada vastuväide isikuandmete töötlemisele, kui töötlemine toimub avaliku huvi või korraldaja õiguspärase huvi alusel.
25. Vastuväite esitamisel peatab korraldaja isikuandmete töötlemise, kuni kontrollib ja tõendab kampaanias osalejale, et andmeid töödeldakse õiguspäraselt.
Õigus oma õiguste kaitsele
26. Kui kampaanias osaleja leiab, et isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õiguseid, on tal õigus pöörduda nii Andmekaitse Inspektsiooni kui ka kohtu poole.
27. Kui kampaanias osaleja isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õiguseid, on kampaanias osalejal õigus nõuda temale tekkinud kahju hüvitamist.
Õiguste teostamine korraldaja poolt
28. Korraldaja teavitab kampaanias osalejat viimase taotlusel kasutusele võetud meetmetest 1 kuu jooksul alates taotluse saamisest.
29. Kui kampaanias osaleja esitas isikuandmete parandamise, kustutamise või töötlemise piiramise nõude, teavitab korraldaja sellest ka isikuid, kellele isikuandmeid on avaldatud, v.a kui see osutub võimatuks või nõuaks ebaproportsionaalseid jõupingutusi.
30. Kui 1 kuu jooksul ei ole võimalik meetmeid kasutusele võtta, võib korraldaja pikendada tähtaega 2 kuu võrra, teavitades tähtaja pikendamisest ning selle põhjusest kampaanias osalejat 1 kuu jooksul taotluse esitamisest.
31. Kui korraldaja ei võta meetmeid vastavalt kampaanias osaleja taotlusele, esitab ta kampaanias osalejale 1 kuu jooksul põhjendatud keelduva vastuse.
32. Kui korraldajal on kahtlusi õigusi kasutanud isiku identiteedi suhtes, võib korraldaja küsida täiendavaid andmeid, et tuvastada õigusi kasutav füüsiline isik.
33. Korraldaja keeldub taotluse täitmisest, kui ta ei suuda tuvastada õiguste kasutaja isikut.